KOMEN HEBAT DARI PENGUNJUNG BLOG INI.

zulkefli Ahmad Razali said...Apa yang sebenar dimahukan ?apakah untuk menaikkan byk benda yang tak betul? Byk yang katanya tahu,pandai tapi semuanya tak mengerti apa dimaksudkan atau yang tersurat serta tersirat. Biarkanlah ia mencari cari jalan,kerana tiada usaha yang mudah untuk berjaya kerana semuanya itu kehendak allah. Jgn hanya pandai berkata kata tapi hakikat nyatanya ada sesuatu yang terselit serta punya kepentingan. Maka kajilah dulu sebelum menyatakan kerana zaman sekarang byk tipu daya dari yang benar....06:50

Ibnu manaf said...assalamualaikum tuan laman pahang menggeletek hati saya baca post tuan2 ni semua dalam mencari ni bro...,lu tak boleh sombong bongkak takabbur suka suki lu aja campak pergi jauh Batin Terjali,lu orang ingat orang tua tu suka - suki pecah2 anak Maharaja Alif tu.... dah jumpa ke Biduanda Waris Nan Jerneh Luak Jelebu?? dah bukak ke terombo Biduanda Waris ngan waris tetua?? jangan luper ada ungkapan kalau tok undang jelebu naik "waris sarin putus2 adat,waris kemin berterabur adat,waris jelebu tersusun adat" schantekkk lu susun ayat kat sini fuhhh....bravo3 naik menggerutu wa tengok....sorry lah bahasa kasar. 11:55

Ibnu manaf said...tahu pun ad rahsia dalam rahsia saya bukan suka hati je nak sauk sana sini saya tanya dengan sopan,jawab dengan sopanlah. tahu pun orang tua2 berpusing sana sini mencari maklumat. dalam berpusing mencari maklumat mereka berapat kaki,peha ke peha,berbisik kalau perlu tahu pun ada yg macam2 niat. yg ad "niat" tu manusia,pihak tuan sendiri pun manusia.jngan lupa hakikat tu ye :) tahu pun ada kisah yg disimpan orng2 tua tapi kenapa tak terfikir ada banyak lagi maklumat yg tak terkumpul dari yg sedia ada sedapkan menunding jari?? :) semoga terbuka seluas-luasnya cara pihak tuan meneliti keadaan dan maklumat semoga Allah membuka Rahmat seluas-luasnya pada pihak tuan "hakikat diri manusia" sila jangan lupa perkara itu terpulanglah pada tuan,saya benar2 sakit hati dan terkilan dengan sikap tuan mana perginya integriti sebagai "pemegang amanah"? dalam hal perkara2 ni,ada ramai lagi di luar sana yg memegang amanah(sila ingat tu :) ) jazakallah...18:04

Koment pilihan. ANGGAPLAH APA YANG MEREKA TULIS ADALAH BETUL SEMUANYA. Batalkan niat anda untuk terus mambaca disini.

20100420

Kedai Makan di Ubai PEKAN

Pada 6.1.2010 saya berpeluang melawat ke daerah Pekan. Dalam perjalan pergi, sempat singgah di kedai makan yang popular di Ubai. Terserempak dengan DATO' HAJI SHAHIRUDDIN BIN AB. MOIN yang sedang menjamu selera dengan orang FAMA.
03
Tedapat papan tanda SK Ubai sebelah kiri.
02
Ada kenderaan Telekom Malaysia (TM) Pahang yang sedang merasa kelazatan makanan disini.
01
Sayangnya, saya tak tau nama kedai ini tatapi makanan pilihan memang banyak.

No comments: