-DUA KALIMAH SAHADAH-Dimanakah sandarannya? Apakah jawapannya? Bagaimanakah huraiannya?
SILA BACA KOMENT DAN TERBITAN YANG TERDAHULU UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT LEBIH LANJUT .

20110206

A photographic guide to snakes and other reptiles

Kepada pencari cicak tokek, anda boleh mendapat panduan mengenai jenis-jenis cicak yang ada dengan berpandukan buku "A photographic guide to snakes and other reptiles". Anda boleh mengenali perbezaan mengenai cicak tokek yang berharga mahal dan yang tiada harga.
03
Buku 'A photographic guide to snakes and other reptiles' merupakan sebuah buku rujukan yang ringkas, kecil tetapi padat. Mengandungi gambar berwarna yang sangat menarik dengan menggunakan kualiti kertas yang terbaik. Cara penampilan bahan dan maklumat yang sangat unik sehingga berjaya menarik perhatian setiap mata yang memandangnya. Amat sesuai bagi sesiapa yang meminati binatang reptilia seperti ular, pelbagai jenis cicak, sesumpah, kura-kura dan labi-labi. Mudah difahami, ringkas dan padat dan sesuai untuk dibawa ke mana jua. Pemgumpulan maklumat juga meliputi 3 buah negara iaitu Malaysia, Singapura dan Thailand.
02
LINKS:
1. Membeli Cicak Tokek - 1) 400 gram = RM500K 2) 500 gram = RM1juta 3) 600 gram = RM2juta 4) 700 gram = RM3juta 5) 800 gram = RM4juta 6) 900 gram = RM5juta 7) 1000 gram = You Offer (6 juta dan ke atas)
2. TOKEK/TUCKTOO/TOCKEY FOR SALE - KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT UNTUK MEMBELI TOKEK/TOCKEY YANG BERATNYA DARI 100GRAM DAN KEATAS SILA HANTARKAN HARGA ANDA
3. Cicak Tokek Berharga Puluhan Ribu Ringgit Seekor?? - Beberapa hari lepas saya bertemu dgn sorang rakan. Story punya story maka kuarla cerita pasal Cicak Tokek. hemm...mcm2 imaginasi saya akan rupa bentuk cicak ini.
4. Cicak tokek mampu jadi penawar penyakit HIV/AIDS? - KUANTAN 7 Ogos - Cicak tokek mungkin spesies yang jarang didengari oleh masyarakat tempatan tetapi haiwan itu mempunyai nilai tinggi di pasaran kerana didakwa mempunyai khasiat mujarab untuk merawat pelbagai penyakit termasuk HIV/AIDS.
01

No comments: