KOMEN HEBAT DARI PENGUNJUNG BLOG INI.

zulkefli Ahmad Razali said...Apa yang sebenar dimahukan ?apakah untuk menaikkan byk benda yang tak betul? Byk yang katanya tahu,pandai tapi semuanya tak mengerti apa dimaksudkan atau yang tersurat serta tersirat. Biarkanlah ia mencari cari jalan,kerana tiada usaha yang mudah untuk berjaya kerana semuanya itu kehendak allah. Jgn hanya pandai berkata kata tapi hakikat nyatanya ada sesuatu yang terselit serta punya kepentingan. Maka kajilah dulu sebelum menyatakan kerana zaman sekarang byk tipu daya dari yang benar....06:50

Ibnu manaf said...assalamualaikum tuan laman pahang menggeletek hati saya baca post tuan2 ni semua dalam mencari ni bro...,lu tak boleh sombong bongkak takabbur suka suki lu aja campak pergi jauh Batin Terjali,lu orang ingat orang tua tu suka - suki pecah2 anak Maharaja Alif tu.... dah jumpa ke Biduanda Waris Nan Jerneh Luak Jelebu?? dah bukak ke terombo Biduanda Waris ngan waris tetua?? jangan luper ada ungkapan kalau tok undang jelebu naik "waris sarin putus2 adat,waris kemin berterabur adat,waris jelebu tersusun adat" schantekkk lu susun ayat kat sini fuhhh....bravo3 naik menggerutu wa tengok....sorry lah bahasa kasar. 11:55

Ibnu manaf said...tahu pun ad rahsia dalam rahsia saya bukan suka hati je nak sauk sana sini saya tanya dengan sopan,jawab dengan sopanlah. tahu pun orang tua2 berpusing sana sini mencari maklumat. dalam berpusing mencari maklumat mereka berapat kaki,peha ke peha,berbisik kalau perlu tahu pun ada yg macam2 niat. yg ad "niat" tu manusia,pihak tuan sendiri pun manusia.jngan lupa hakikat tu ye :) tahu pun ada kisah yg disimpan orng2 tua tapi kenapa tak terfikir ada banyak lagi maklumat yg tak terkumpul dari yg sedia ada sedapkan menunding jari?? :) semoga terbuka seluas-luasnya cara pihak tuan meneliti keadaan dan maklumat semoga Allah membuka Rahmat seluas-luasnya pada pihak tuan "hakikat diri manusia" sila jangan lupa perkara itu terpulanglah pada tuan,saya benar2 sakit hati dan terkilan dengan sikap tuan mana perginya integriti sebagai "pemegang amanah"? dalam hal perkara2 ni,ada ramai lagi di luar sana yg memegang amanah(sila ingat tu :) ) jazakallah...18:04

Koment pilihan. ANGGAPLAH APA YANG MEREKA TULIS ADALAH BETUL SEMUANYA. Batalkan niat anda untuk terus mambaca disini.

20110429

Lebak Cafe KUANTAN

Lebak Cafe adalah kedai makan lot tepi. Menggunakan warna merah sebagai warna kedai. Menghidangkan pelbagai makanan. Marilah cuba.
09
08
07
06
05
04
03
02
01

20110427

Kraftangan Tali Plastik Bukit Kenau

12
klsell.com -Mynisha Enyterprise (PG261527-K), No. 754,Kampung Permatang Berangan, 132 Tasek Gelugor,P. Pinang. -
11
www.hmetro.com.my - Selepas lebih tiga tahun terbabit dalam bidang anyaman tali plastik, kini Rosilawani Abd Majid, 30 mampu berbangga berjaya melatih lebih 5,000 individu termasuk masyarakat Orang Asli.
10
pakrahim.blogspot.com - Pekerjaan menghasilkan kraf tangan seperti bakul, beg tangan, beg pakaian, bekas telur, pasu bunga dan bakul sampah sememangnya sesuai untuk golongan wanita.
09
08
07
06
05
04
03
02
01

20110426

Popular Posts 26 April 2011

  1. Program sambutan Hari Kanak-kanak Sedunia Bersama Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang akan diadakan pada: Tarikh: 13 Oktober 2010 (Rabu) ...
  2. 7 Disember 2010 Kuantan - Majlis Perhimpunan Sambutan Maal Hijrah Peringkat Negeri Pahang Tahun 1432 Hijrah / 2010 Masihi KDYMM Sultan Paha...
  3. Pada 10hb Julai 2010, saya telah dapat menikmati masakan kampung di gerai tepi jalan di Daerah Maran. Keistimewaan gerai ini kerana ada me...
  4. Racik adalah peralatan tradisional yang digolongkan sebagai alat memburu atau lebih jelas lagi menangkap ayam dan burung. Racik dihasilkan...
  5. Kita boleh membaca senarai penerima Darjah Kebesaran Negeri Pahang sempena menyambut Ulang Tahun Hari Keputeraan Kebawah Duli Yang Maha Mulia...
  6. Lagi satu pertandingan fotografi. Pertandingan Foto Warisan 2010 ini dianjurkan oleh Jabatan Warisan Negara Kementerian Penerangan, Komunikasi...
  7. Ceramah online sedang diberikan oleh Ustaz Nor Hamizi Bin Jamaluddin. Orang Raub. Sekarang (3.38 petang) kita dapat melihat dan mendengar...
  8. ( Gambar pengunjung Pekan Sehari Temerloh Pahang ) 4 Jan 2011 Jerantut Majlis Pelancaran Tapak Pasar Malam Inderapura Majlis Daerah Jerantut...
  9. Kini proses memulangkan buku perpustakaan awam menjadi lebih mudah. Kotak bercermin yang ada dihadapan pintu Perbadanan Perpustakaan Awam Pahang...
  10. Untuk maklumat lanjut hubungi: Koler Ati Creatif Lot 609, Kampung Kuala Sanggang, 28020 TEMERLOH 019-988 6094 Menjual- gasing dewasa, gasing...
-----------------------------------------------
Total Pageviews:
10,903

Online User:


Geolocation:
865
Malaysia
105
United States
12
Indonesia
11
Brunei Darussalam
4
Singapore
2
Italy
2
Canada
1
Anonymous Proxy

20110425

Pusat Komuniti Bersepadu Bukit Kenau Pulau Manis PEKAN

09
mohdsharkar.blogspot.com - Lawatan Jemaah Menteri Ke Pusat Komuniti Perumahan Bersepadu Bukit Kenau - 9 Feb 2011
08
melayuinovatif.blogspot.com - PEKAN 24 Jan. 2011- Pusat Komuniti Bersepadu (PKB) Bukit Kenau, Pulau Manis dekat sini mampu menjadi model terbaik bagi meningkatkan pendapatan golongan miskin tegar di negeri ini.
07
demimaruah.blogspot.com - melawat pusat kraftangan di Pusat Komuniti Perumahan Bersepadu Bukit Kenau, Pulau Manis, Pekan 9 Feb
06
Penduduk kampung dan Ketua Kampun Pulau Manis Pekan Pahang.
05
Balai Polis dan taman permainan yang dibina dengan perbelanjaan swasta.
04
bisniswirausaha.blogspot.com - Neez Enterprise menawarkan pekerjaan berasaskan kreativiti iaitu menghasilkan kraf tangan daripada tali plastik.
03
Dirasmikan pada 16 Julai 2010 oleh YAB Dato' seri Mohd Najid bin Tun Haji Abdul Razak Perdana Menteri Malaysia.
02
Rumah yang akah dijadikan homestay Bukit Kenau.
01
Rumah di Bukit Kenau ini menggunakan warna yang berbeza.

20110423

Murtabak Restoran Noraini Pekan

09
Restoran Noraini ada juga menyediakan murtabak panas untuk dinikmati oleh pengunjung ke daerah Pekan. Selain murtabak panas Restoran Noraini ada juga menjual murtabak sejuk beku (frozen) untu dibawa balik dan dipanaskan semula.
08
07
06
05
04
03
Restoran Noraini ini tersetak bersebelahan dengan Taman Rekreasi JPS Daerah Pekan. Setelah kenyang makan murtabak boleh kita jalan-jalan di taman rekreasi JPS Pekan.
02
01