INFO YANG DITERBITKAN MUNGKIN SEADANYA PADA TARIKH DITULIS. TARIKH DITULIS TIDAK SAMA DENGAN TARIKH DITERBITKAN. PERTAMBAHAN ATAU PERUBAHAN TERHADAP INFO TERSEBUT DITULIS DAN DITERBITKAN PADA TARIKH-TARIKH YANG SETERUSNYA. Contoh: 'ORANGNYA' DITERBITKAN DAHULU TETAPI 'CERITANYA' DITERBITKAN KEMUDIAN. SILA BANTU MEMBANTU SESAMA SENDIRI dalam MENCARI keturunan, keilmuan dan ketuhanan.
SIAP 3/26/15 rUKUN iSLAM (Kulit)
SAMBUNG 3/26/15 tUJUH cONTOH fITNAH
[Belajar Al Quran]

20130218

F9 Dialog dengan Si Polan


Ng;”dari mana” 

Pa/p7;”dekat sini je, p.ng ada?

Ng;”dalam rumah sembahyang asar, sambil tunggu awak”(koi pun menanyalah pada dia sebab itu kali pertama koi jumpa dia, soalan nya yang koi tanya , asal dia [ssilah].koi cuba teka diri dia beberapa kali  tapi semua salah, jadinya koi minta susur dia yang paling atas [teperanjat dia dengar pemintaan koi tu].

Pa/p.7; kata dan ceritanya;” syeh maulana ibrahim dan sunan ampel”. Dan dia tunjuk beberapa barang pada dia sebagai bukti. Koi Cuma tengok je, tak pegang pun dan koi suruh dia simpan je barang dia tu. Satu lagi nama yang dia beri adalah kiyai salleh dan sebab dia adalah waris nya. Apabila dia nampak p.ng  keluar dari rumah, terus dia memutuskan ceritanya tu dan bercerita bab lain. Koi diamkan je lah.
sumber gambar: cari-kubur-lama-pahang-5

Pemegang amanah/petugas.7;(johor)

No comments: