-DUA KALIMAH SAHADAH-Dimanakah sandarannya? Apakah jawapannya? Bagaimanakah huraiannya?
SILA BACA KOMENT DAN TERBITAN YANG TERDAHULU UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT LEBIH LANJUT .

20140715

rajawaliartgallery - Zuhairi

Zuhairi adalah pelukis yang memiliki Balai No. 5 di Balai Seni Lukis Negeri Pahang di Perkampungan Cenderawasih. Lokasi Balai Seni Lukisini adalah bersebelahan Sekolah Cenderawasih. Berhadapan dengan Rajawali Art Galeri. Disitu terdapat satu Rimba Lereng Bukit Pokok Akasia yang menempatkan balai-balai melukis untuk pelukis Pahang.
 Rimba Lereng Bukit Pokok Akasia adalah usaha membina 5 unit balai seni lukis di tanah milik Jabatan Pengairan dan Saliran Kuantan (JPS Kuantan). Diusahakan oleh Bert Ramli, Azizi Md. Zain, Munif Md.Nor, Abdullah Hamdan (acai), Hj. Zakaria Adam. Pemaju: Rajali Arts Group Internationale. Kontraktor: Nazri Chot (M) Bhd. Arkitek: Tetuan Nazri Chot. Tarikh mula: 8.1.2014. Tarikh siap: 20.12.2014. PROJEK INI T I D A K  MELIBATKAN  KERAJAAN NEGERI PAHANG.
 Rajawali Art Studio adalah sebuah studio lukisan yang secara bebasnya menjemput siapa sahaja yang berminat dalam apa juga jurusan seni untuk datang dan berkarya dipremisnya. Rajawali Art Studio hanya menyediakan tempat.Segala keperluan untuk berkarya adalah tanggungan pelukis yang berminat.

No comments: