INFO YANG DITERBITKAN MUNGKIN SEADANYA PADA TARIKH DITULIS. TARIKH DITULIS TIDAK SAMA DENGAN TARIKH DITERBITKAN. PERTAMBAHAN ATAU PERUBAHAN TERHADAP INFO TERSEBUT DITULIS DAN DITERBITKAN PADA TARIKH-TARIKH YANG SETERUSNYA. Contoh: 'ORANGNYA' DITERBITKAN DAHULU TETAPI 'CERITANYA' DITERBITKAN KEMUDIAN. SILA BANTU MEMBANTU SESAMA SENDIRI dalam MENCARI keturunan, keilmuan dan ketuhanan.
SIAP 3/26/15 rUKUN iSLAM (Kulit)
SAMBUNG 3/26/15 tUJUH cONTOH fITNAH
[Belajar Al Quran]

20150820

Soalan dari khairul: tengku hamda bt tengku ismail bin tengku ahmad

salam admin dan para tetua LP.....
hamba budak hingusan mohon pertanyaan.....
adakah ada kaitan
tengku hamda
bt tengku ismail
bin tengku ahmad...

tengku hamda ade 3 beadik
tengku hamda,
temgku mustapa,
tengku meriam,

manakala tengku ismail ade 3 beradik,
tengku ismail,
tengku yaman,
tangku had,

tengku ismail berkahwin dgn wan@tok lembut
antara maklumat yang saya dapat,dan

dikatakan juga
tengku hamda ni sepupu kepada
tengku kudin,

adakah tengku kudin oarang yg sama
dalam post diatas.....

mohon pencerahan semua..

on Pertemuan Waris Pagar Ruyung Raub dengan Raja Alam Pagar Ruyung Sumetara. (3) Lembing Patah Tengku Muda
   
khairul
on 5/5/15

2 comments:

Anonymous said...

salam.tuan puan,

nama yang disebut tu datangnya dari mulut siapa,kena cari orang yang membuka cerita tu,takkan beri separuh cerita aje, yang separuh lagi suruk dalam buku mana.

maklumat tak berapa lengkap lah.

buah jambu tu kalau nak dimakan,akan ada beberapa cara;
1.beli di gerai
2.panjat sendiri pokoknya,klu pokok sendiri.
3.pergi dan minta ke tempat buah jambu tu berada.klu orang punya.

dah kalau minta dari jauh je sapa nak bagi.

jangan disebabkan dah moden dan canggih, bersopan santun dan berbudi bahasa dibuang.

khairul said...

salam tuan@puan yanag respon pertanyaan saya ni,mohon maaf atas keterlanjuran kata-kata saya dalam post diatas,maaf sekali lagi,tiada apa yang saya nak sorokkan dari tuan@puan,apa yang disampaikan dari mulut org tua saya,yang itu la saya tulis,tiada tokok-tambah@menyorok maklumat,tujuan say tulis post ni pun untuk mencari silah@sejarah keturunan saya dri belah abah....harap tuan@puan yang mampunyai lebihan maklumat sudi dan sedia berkongsi maklumat bersama....tuan@puan boleh hubungi saya di talian 013-4102434 KHAIRUL...tidak perlu penyorokan kebenaran walaupun pahit...yang haq tetap haq..sekali lagi saya mohon maaf jika terkasar bahasa..