-DUA KALIMAH SAHADAH-Dimanakah sandarannya? Apakah jawapannya? Bagaimanakah huraiannya?
SILA BACA KOMENT DAN TERBITAN YANG TERDAHULU UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT LEBIH LANJUT .

20160325

Asal Usul Diri Kita

BISMILLAH AR-ROHMAN AR-ROHIM
ALIF LAM LAM HA
Asal Usul Alam Semesta
Zat Sifat Asma Fe'el
LAHUT, MALAKUT, JABBARUT, FANA
Asal aku dari Nur Muhammad
MIM HA MIM DAL
Tanah, Air, Api, Angin
Asal Aku dari Tanah
Asal Aku dari Air
Asal Aku dari Api
Asal Aku dari Angin
Akulah Insan Khalifah Bumi
Semua makhluk tunduk sujud di telapak kaki aku
Bukan Kata Aku
Kata ALLAH dari Azali
Dengan Berkat Kalimat
LA I LA HA ILLALLAH
MUHAMMAD RASULULLAH

(Hanya boleh diamalkan dan digunapakai oleh yang pernah mempelajari Ilmu Hakikat dan Makrifat. Jika tidak, ianya hanyalah kata-kata biasa sahaja)

Sumber:
ilmukebatinanmelayu.blogspot.my

No comments: