-DUA KALIMAH SAHADAH-Dimanakah sandarannya? Apakah jawapannya? Bagaimanakah huraiannya?
SILA BACA KOMENT DAN TERBITAN YANG TERDAHULU UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT LEBIH LANJUT .

20110126

32/44 MAHA 2010 - Senapang lembu

Berjumpa dengan gerai pameran yang menjual senapang untuk menangkap lembu. Senapang ini memudahkan kita menangkap lembu-lembu liar.
05
Pisau memotong daging.
04
Sumpit untuk menangkap lembu liar.
03
Jurujual senapang lembu yang cantik manis ayu menawan yang boleh membuat pemilik lembu terpesona seketika.
02
Peluru yang digunakan untuk senapang dan sumpit lembu.
01
Dua model senapang lembu.

13 comments:

Anonymous said...

Boleh bli x senapang tu..?

. said...

Boleh. Kena tanya ... Jurujual senapang lembu yang cantik manis ayu menawan yang boleh membuat pemilik lembu terpesona seketika.

. said...

Tembak lembu aja.

Anonymous said...

Saya mmg nak kan snapang tu..lembu - lembu saya liar..mmg ssh nak tangkap..tiap kali nak tangkap lembu., terpaksa mmbuat perangkap kaki..lembu yng nak ditgkap x terjerat..lembu lain yg terjerat..bleh x encik britahu saya, bgaimana nak membeli senapang itu..

Anonymous said...

Pertolongan encik amat saya perlukan...

. said...

Saya akan dapatkan (dengan izin Allah swt) untuk tuan.

Anonymous said...

Ini email sy...mustaqiim3587@gmail.com.kalau en boleh daptkan..email sy ye..tk..

Anonymous said...

Kebiasaannya pemilik senapang menangkap lembu ini mengambil upah menangkap lembu liar atau kerbau liar.

power2020 said...
This comment has been removed by the author.
power2020 said...

blh bagi tau saya beli sumpit lembu ni?

Anonymous said...

Boleh dapatkan contact seller ni tak

Unknown said...

Ma'cam mane nak dapat kan senapang tu

Akmal said...

Assalammualaikum...ada tak disini mengambil upah menangkap kerbau?kerbau milik saya bercampur dgn group kerbau liar dalam kawanan besar.saya mempunyai msalah untuk mmbawa balik kerbau sy kekandang.saya harap ada pihak yg dapat mmbantu.pm 0177875107.tq