-DUA KALIMAH SAHADAH-Dimanakah sandarannya? Apakah jawapannya? Bagaimanakah huraiannya?
SILA BACA KOMENT DAN TERBITAN YANG TERDAHULU UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT LEBIH LANJUT .

20170507

Sri Paduka Intan Bin Sri Paduka Maharajalela..

Assalam semua..
saya mohon pencerahan dari semua 
tentang salasilah pagaruyung..

saya cuma diceritakan 
oleh ayah saya, 
bahawa salasilah kami 
keturunan daripada 
sri paduka intan bin sri paduka maharajalela.. 

Kalau ada yang lebih arif, 
mohon pencerahan dari semua..boleh email saya 
suzuki.hayabusa87@gmail.com 

on Salasilah Keturunan Raja Alam Pagaruyung
on on 5/7/17
by Suzuki Hayabusa

2 comments:

Anonymous said...

salam, tuan puan.

sri paduka intan bin sri paduka maharajalela tu lelaki ke atau perempuan ke?

Anonymous said...

Dia lelaki..ayah moyang saya ��