-DUA KALIMAH SAHADAH-Dimanakah sandarannya? Apakah jawapannya? Bagaimanakah huraiannya?
SILA BACA KOMENT DAN TERBITAN YANG TERDAHULU UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT LEBIH LANJUT .

20111219

Sempurna Resort Kuantan Pahang

Sempurna Resort Kuantan, dibina pada tahun 2009. Tempat untuk kita nikmatilah percutian bersama keluarga, rakan-rakan dan orang tersayang kerana Sempurna Resort Kuantan antara destinasi mandi-mandi yang menakjubkan di Malaysia. Lokasi yang strategik, terletak di Jalan Pekan, 15 minit dari bandar Kuantan dan 10 minit ke lapangan terbang Kuantan. Sempurna Resort juga berhampiran dengan Taman Indera Sempurna. Sempurna Resort juga berhampiran juga dengan Taman Inderapura. Sempurna Resort juga berhampiran juga dengan Sekolah Menengah dan Sekolah Kebangasaan Mat Kilau. Sempurna Resort juga berhampiran juga dengan Kolej Islam Sultah Haji Ahmad Shah (KIPSAS).

Sempurna Resort menawarkan keseronakan yang sempurna. Sebab itulah namanya adalah SEMPURNA RESORT. Cukup lengkap segalanya. Amat sempurna untuk "pemandi tegar'.

Kemudahan: bilik keluarga - coffee shop - kemudahan mesyuarat - lif - restoran - Wi-Fi di tempat awam - kolam renang (kanak-kanak) - kolam renang luar. Semua 108 bilik di hotel 2-bintang ini menyediakan kemudahan sempurna untuk pelanggan. Setiap bilik mempunyai televisyen LCD/skrin plasma, pendingin hawa, meja. Untuk keselesaan dan kemudahan tetamu, juga ada coffee shop, bilik keluarga, tempat letak kereta. Kolam renang (kanak-kanak) terdapat di hotel untuk dinikmati para tetamu. Semua yang dilakukan oleh hotel berteraskan pengalaman tetamu, memastikan keselesaan dan kesantaian. Sempurna Resort Kuantan begitu mudah ditempah - hanya masukkan tarikh perjalanan anda di borang tempahan dalam talian kami yang selamat.

Berikut adalah 10 blog pilihan yang dapat mengambarkan serba sedikit tentang SEMPURNA RESORT KUANTAN PAHANG, Malaysia.

1. qaisya.blogspot.com (kolam-sempurna-resort)
"Ermmm ekcelikan.. dah lama gak kitaorang dengar cite, kat resort tu ade kolam yang disewa khas untuk dak2 mandi..Tingin nak survey tapi takde masa sebab masa banyak dok lepak kat umah kan ihiks..So alang2 dah rajin nak kuar ni, aku ajak la hubby p survey kolam tu..
tak jauh mana dari umah aku, dalam 10minit jek.."

2. makemefresh.blogspot.com (sempurna-resort-kuantan-pahang)
"19 Februari 2010, ART Usaha Dagang Sdn Bhd telah mengadakan family day at Kuantan, Pahang. tahun lepas buat dekat Perak dan jalan-jalan sekali ke Penang. syiok3. kali nie jalan-jalan area Kuantan je. Jam 6.30 pagi bertolak dari rumah En. Ramlee. boleh dikatakan rumah i juga la tapi landlordnya En Ramlee. sebab i tak bayar duit rumah tu. hehe."

3. hanifamily.wordpress.com (sempurna-resort)
"ada sebuah resort kecil tetapi menyeronokkan yang berdekatan rumah kita, yang dipanggil Sempurna resort .. ia mempunyai kolam menyeronokkan pelangi yang bagus untuk anak-anak ... muhammad mempunyai masa yang sangat besar!"

4.jessshynn.wordpress.com (sempurna-resort-jejak-gemilang-seminar)
"Minggu lepas adalah yang menggerunkan, kerana saya boleh terlepas tiga hari sekolah hehehehe =) untuk menghadiri seminar yang diadakan oleh Yayasan Pahang(Pemangkin Tranformasi Negara). Dan 3.00 petang pada hari Selasa, kami (Saya dan pelajar-pelajar SABS pusat) telah whisked Sempurna resort. Pelajar-pelajar SABS pusat itu termasuk daripada: SMK Alor Akar (sekolah saya) SABS (sudah tentu), 2 Tengku Afzan-ERS (yang telah rakan sebiliknya yang menggerunkan saya) SMART (People SMART hanya jadi lucu dan meriah) Tok Sira, dan satu SMK TC budak ."

5. tripleanwar.blogspot.com (splash splash)
"pg2 lagi mdm dh bg tau hero2 semua...mama nak bawak pegi mandi kolam kat sempurna resort..tp dengan syarat....semua kene settlekan homework dulu....apa lagik...terus segar mata haziq ngan hakim...capai tuala trus mandi. selesai mandi sarapan pun belum trus ngadap buku.....buat homework wokkkk.....hahahhahahah. dalam hati mmg dh tau en suami nak workshop..baiki tayar kete dia yg flat tu..tp buat 2 gak la tanya kan...kang kata x nak ajak dia lak..."Papa...nak join x ke kolam??" hahhahah soalan bodoh kan...mmg dh tau jawapan lagik mau tanya....maklumlah peramah terlebih..." mama pegi la bwk2 anak ".... jadi setelah selesai bersarapan..kemas2 apa2 yg patut (macam la jauh beno kan...actuli tempat ni kat depan taman umah mdm jer 5 minit dh sampai )..maka berangkatlah kapal CCN 3310 yg di ketuai oleh seorang nakhoda iaitu mama..ngan anak2 kapalnya seramai 3 org....yong..akim..ngan ayiz...."

6. blogsyafiqz.blogspot.com (family-day-sempurna-resort)
"Sempurna ni mmg sgt best..resort yg terletak di tepi jln menuju ke Pekan, bndar Diraja Pahang..ak pon 1st tyme gak smpai sini..bilik ok, yg paling best ade tmpat main air ala2 bukit merah gitu..haha gurau je...tp quite ok la..mknan diorg hidang pon best gak..servis pon bagus..kira ok la klu sape2 yg nak melancong ke pahang, sila la ke Sempurna ni..mmg sempurna.."

7. taufik-family.blogspot.com (family-day-di-sempurna-resort)
"sungguh sempurna sehingga tiada kata-kata dapat ditulis"

8. zamzah.blogspot.com (sempurna-resort-kuantan)
"sungguh sempurna sehingga tiada kata-kata dapat ditulis"

9. elajs.blogspot.com (lwtan-tpk-dnr)
lwtn tpk ke sempurna resort... azniza bwk aku, sham n ima g lwtn tpk utk mjlis mkn mlm apresiasi mlm nier...

10. ajierahdelivered.blogspot.com (rindukan-kenangan-di-indera-sempurna)
"jirah baru balik dari kem kepimpinan pengawas kat indera sempurna resort. boleh dikatakan seronok,sedih & ..... jgak lah. macam2 ragam kot. jirah dapat bilik no.208 . tak sama dengan farah,fatin,mila dan aidi. jirah dapat roommate dgn tehah & hikmah. sumpah seronok & kelakar dengan mereka. sakit perut dibuatnyer.. rindu sgt dekat geng2 form6. makan sama2, settlekan masalah sama2. rindu sgt2."


No comments: