-DUA KALIMAH SAHADAH-Dimanakah sandarannya? Apakah jawapannya? Bagaimanakah huraiannya?
SILA BACA KOMENT DAN TERBITAN YANG TERDAHULU UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT LEBIH LANJUT .

20180729

Aku Dalam Dalam Aku Walau Walau

Impian

Sayang...
masih ingatkah dikau lagi
impian kita dipuncak cinta ini
ingin bersama merasai
dinginnya embun
dinginnya bayu
membelai pipimu
sambil bermanja dengan alam
mendengar lunaknya suara
unggas dirimba
melihat indahnya alam ini

sayang...
masih ingatkah kamu?

aku tidak pernah lupa
walau aku tahu
impian itu makin menjauh

aku tetap kesini
susah kesini
mendaki kesini
melalui denai yang mendekat
aku datang
melalui denai yang jauh
aku datang
dalam panas
dalam hujan
aku datang
walau hanya berkayuh
aku datang
walau keseorangan
aku datang

kerna itulah impian kita
kanku datang lagi
mengintai impian kita
ada wajahmu
dipuncak sana.....

29/7/18
Bukit Fraser
kali ke 5

Penaluka Kersani

No comments: