KOMEN HEBAT DARI PENGUNJUNG BLOG INI.

zulkefli Ahmad Razali said...Apa yang sebenar dimahukan ?apakah untuk menaikkan byk benda yang tak betul? Byk yang katanya tahu,pandai tapi semuanya tak mengerti apa dimaksudkan atau yang tersurat serta tersirat. Biarkanlah ia mencari cari jalan,kerana tiada usaha yang mudah untuk berjaya kerana semuanya itu kehendak allah. Jgn hanya pandai berkata kata tapi hakikat nyatanya ada sesuatu yang terselit serta punya kepentingan. Maka kajilah dulu sebelum menyatakan kerana zaman sekarang byk tipu daya dari yang benar....06:50

Ibnu manaf said...assalamualaikum tuan laman pahang menggeletek hati saya baca post tuan2 ni semua dalam mencari ni bro...,lu tak boleh sombong bongkak takabbur suka suki lu aja campak pergi jauh Batin Terjali,lu orang ingat orang tua tu suka - suki pecah2 anak Maharaja Alif tu.... dah jumpa ke Biduanda Waris Nan Jerneh Luak Jelebu?? dah bukak ke terombo Biduanda Waris ngan waris tetua?? jangan luper ada ungkapan kalau tok undang jelebu naik "waris sarin putus2 adat,waris kemin berterabur adat,waris jelebu tersusun adat" schantekkk lu susun ayat kat sini fuhhh....bravo3 naik menggerutu wa tengok....sorry lah bahasa kasar. 11:55

Ibnu manaf said...tahu pun ad rahsia dalam rahsia saya bukan suka hati je nak sauk sana sini saya tanya dengan sopan,jawab dengan sopanlah. tahu pun orang tua2 berpusing sana sini mencari maklumat. dalam berpusing mencari maklumat mereka berapat kaki,peha ke peha,berbisik kalau perlu tahu pun ada yg macam2 niat. yg ad "niat" tu manusia,pihak tuan sendiri pun manusia.jngan lupa hakikat tu ye :) tahu pun ada kisah yg disimpan orng2 tua tapi kenapa tak terfikir ada banyak lagi maklumat yg tak terkumpul dari yg sedia ada sedapkan menunding jari?? :) semoga terbuka seluas-luasnya cara pihak tuan meneliti keadaan dan maklumat semoga Allah membuka Rahmat seluas-luasnya pada pihak tuan "hakikat diri manusia" sila jangan lupa perkara itu terpulanglah pada tuan,saya benar2 sakit hati dan terkilan dengan sikap tuan mana perginya integriti sebagai "pemegang amanah"? dalam hal perkara2 ni,ada ramai lagi di luar sana yg memegang amanah(sila ingat tu :) ) jazakallah...18:04

Koment pilihan. ANGGAPLAH APA YANG MEREKA TULIS ADALAH BETUL SEMUANYA. Batalkan niat anda untuk terus mambaca disini.

20111114

Pegawai Daerah di Pahang 2011

MAKLUMAT INI TELAH BERUBAH DAN BELUM DIKEMASKINI. HARAP MAAF.

SENARAI NAMA DAN ALAMAT PEGAWAI DAERAH DI PAHANG
Berikut adalah senarai nama, alamat, nombor telefon dan nombor fax pejabat daerah Bera, Pekan, Maran, Raub, Jerantut, Bentong, Cameron Highlands, Temerloh, Lipis, Kuantan dan Rompin.
 
Pegawai Daerah Bera
YH. Dato' Haji Ahmad Bin Haji Daud, DIMP, AAP, PKC.
Pejabat Daerah dan Tanah Bera
Bandar Bera 28200 Bera
Tel : 09-2553109, Faks : 09-2553444
Laman web : http://pdtbera.pahang.gov.my

Pegawai Daerah Pekan
YH. Dato' Mohd Fadzli bin Mohd Kenali, DIMP., SAP., AAP., AMP.,
Pejabat Daerah dan Tanah Pekan
26600 Pekan
Tel : 09-4211779, Faks : 09-4211751
Laman web : http://pdtpekan.pahang.gov.my

Pegawai Daerah Maran
YH. Dato' Fadzilla Bin Haji Salleh DIMP.,SMP.,AAP.
Pejabat Daerah dan Tanah Maran
26500 Maran
Tel : 09-4771500 Faks : 09-4771858
Laman web : http://pdtmaran.pahang.gov.my

Pegawai Daerah Jerantut
YH. Dato' Mohamad Roslan Bin Harun, DIMP., SMP.
Pejabat Daerah dan Tanah Jerantut
Kompleks Pejabat-pejabat Kerajaan 27000, Jerantut
Tel : 09-2665511, Faks : 09-2665513
Laman web : http://pdtjerantut.pahang.gov.my

Pegawai Daerah Raub
YH. Dato’ Haji Ismail Bin Haji Mohd Ali, DIMP.,AAP.,AMP.,PJK
Pejabat Daerah dan Tanah Raub
Raub 27600 Raub
Tel : 09-3551963 Faks : 09-3551344
Laman Web : http://pdtraub.pahang.gov.my

Pegawai Daerah Bentong
YH. Dato' Toantowee Bin Mohd Lotfie, DIMP.
Pejabat Daerah dan Tanah Bentong
Tingkat 1, Wisma Sri Bentong 28700 Bentong
Tel : 09-2221417
Faks : 09-2222044
Laman web : http://pdtbentong.pahang.gov.my

Pegawai Daerah Cameron Highlands
YH. Dato' Syed Ab. Mutalib bin Syed Hassan
Pejabat Daerah dan Tanah Cameron Highlands
39000 Tanah Rata Cameron Highlands
Tel : 05-4901700 Faks : 05-4901707
Laman web : http://pdtchighlands.pahang.gov.my

Pegawai Daerah Temerloh
YH. Dato' Abdul Muain Bin Abdul Hamid
DIMP.,BCN,.AAP,.AMN,.PPT,.PJK.
Pejabat Daerah dan Tanah Temerloh
28000 Temerloh
Tel : 09-2901313 Faks : 09-2964963
Laman web : ttp://pdttemerloh.pahang.gov.my

Pegawai Daerah Lipis
YH. Dato’ Haji Muhammad Noor Bin Abdul Rani DIMP.,SAP.,AAP.,AMN.,PKC.,PJK.
Pejabat Daerah dan Tanah Lipis
27200 Lipis
Tel : 09-3121963, Faks : 09-3123595
Laman web : http://pdtlipis.pahang.gov.my

Pegawai Daerah Kuantan
YH. Dato' Hajjah Mariam Binti Ismail
DIMP.,SMP.,AAP.,PKC.,PKT.
Pejabat Daerah dan Tanah Kuantan
Bangunan Pejabat Daerah dan Tanah Kuantan
25990 Kuantan
Tel : 09-5712400, Faks : 09-5712500
Lamanweb: http://pdtkuantan.pahang.gov.my

Pegawai Daerah Rompin
YH. Dato' Syed Ahmad Fuad bin Syed Taha, DIMP., SMP.,
Pejabat Daerah dan Tanah Rompin
Kompleks Pejabat Kerajaan Daerah Rompin, 26800 Kuala Rompin
Tel : 09-4145205, Faks : 09-4146818
Laman Web : http://pdtrompin.pahang.gov.my

kemaskini: 14.11.2011
sumber: pahang.gov.my


No comments: