-DUA KALIMAH SAHADAH-Dimanakah sandarannya? Apakah jawapannya? Bagaimanakah huraiannya?
SILA BACA KOMENT DAN TERBITAN YANG TERDAHULU UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT LEBIH LANJUT .

20181105

Siapa Sebenarnya Pendekar Tujuh Lapis

Assalamualaikum semua...

Saya dari raub pahang.. 
Nama panggilan bulah...

saya teringin benar 
mengenali lebih mendalam siapa sebenarnye 
pendekar tujuh lapis nie... 

Saya tahu ia adalah nama gelaran... 
Tetapi saya mahu lebih mengenali asal usul nye... 

Nak email pun boleh..
nak berwhatsup pun boleh..
nie nombor phone talipon saya..
0179468024.. 

on 1 Orang Besar Perba Jelai
on 10/30/18
By Unknown

1 comment:

Anonymous said...

salam,tuanpuan.

kiasnya kepada;[ ].


alangkan sahabat lagikan bertemu lutut dengan lutut kepada rasulullah,bagi mengambil ilmu,dan bergitu jugalah diantara rasulullah dengn jibril,juga rapat lutut dengan lutut.

itu adab dan adat nya mengambil ilmu.