-DUA KALIMAH SAHADAH-Dimanakah sandarannya? Apakah jawapannya? Bagaimanakah huraiannya?
SILA BACA KOMENT DAN TERBITAN YANG TERDAHULU UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT LEBIH LANJUT .

20130305

J3 Tok Putih Tiga Beradik

assalamualaikum... tuan dan waris tanah jawi,
saya waris dari temerloh.

memanggil tok putih tiga beradik (tokbuaya putih, tok gajah putih dan tok kijang putih) untuk permuafakatan damai untuk disatukan bagi memperkukuhkan balatentera dan pertahanan ISLAM di tanah jawi dan nusatara melayu. di tanah pattani dan champa islam masih kecundang. ditanah sulu juga islam masih kecundang. di ditanah indonisia(adat) dan tanah jawi (melayu) dalam berkecamuk. mereka bertiga perlu diketemukan untuk duduk semeja dalam majlis bagi kata pemutus dan penyelesaian urusan hukum agama dan hukum adat serta perundangan...dikatakan, mereka dikawasan yang tersebut diatas sedang menunggu tindakan ketiga-tiga pemengang amanah ini (keputusan dan tindakan seterusnya). jangan kecewakan saudara ISLAM kita ini , mereka juga ahli waris kita......wallahualam assalamualaikum...
   
Fri 16-Mar-2012 05:19

3 comments:

Unknown said...

Saya mencari tok cu tok putih di pahang.....adakah dia masih hidup lagi....sebarg maklumat harap maklom pd saya d emai anuarwjr5118@gmail.com terimakasih..

Anonymous said...

salam... tok cu tok putih tu bertempat dimana dan mengikut susur jurai sapa [perinciannya].

. said...

Tuan Anonymous yang bertanya perlukan maklumat tersebut kerana bimbang tersalah beri maklumat. Bimbang tertukar dengan tok cu tok putih yang lain.