INFO YANG DITERBITKAN MUNGKIN SEADANYA PADA TARIKH DITULIS. TARIKH DITULIS TIDAK SAMA DENGAN TARIKH DITERBITKAN. PERTAMBAHAN ATAU PERUBAHAN TERHADAP INFO TERSEBUT DITULIS DAN DITERBITKAN PADA TARIKH-TARIKH YANG SETERUSNYA. Contoh: 'ORANGNYA' DITERBITKAN DAHULU TETAPI 'CERITANYA' DITERBITKAN KEMUDIAN. SILA BANTU MEMBANTU SESAMA SENDIRI dalam MENCARI keturunan, keilmuan dan ketuhanan.
SIAP 3/26/15 rUKUN iSLAM (Kulit)
SAMBUNG 3/26/15 tUJUH cONTOH fITNAH
[Belajar Al Quran]

20130404

J34 KUASA POLITIK - KUASA ALLAH SWT

ssallammuallaikum wrwt,

Maka Bertaballah DYMM SPB YDP Agung Malaysia yang ke 14 dengan resminya, Menjunjung Kitab Al Quran Nur Qariim, dan Keris Panjang Yang Di Pertuan Agung Di Julung.

Maka Berkibarlah BENDERA PERIBADI YANG DIPERTUAN AGUNG DENGAN LIMA BILAH KERIS TANPA LIMA ORANG PEMUDA...

Maka Seluruh Kerajaan Yang Bernaung Dibawah Kerajaan Alam Tinggi, Kerajaan Allah SWT menyembah sujud, Maka Bersabda Memanda Menteri, Perdana Menteri Malaysia, Bahawa Benar adalah Benar Perjanjian Gunung Bukit Seguntang dengan Demang Lebar Daun, akan Kesultanan Raja-Raja Melayu, Yang bernaung dibawah Kerajaan Alam Tinggi, Berdaulat dan dalam Peliharaan Allah SWT,

Agama Islam adalah Tertinggi daripada segalanya, dan Raja-Raja Melayu mendukung amanah dan amanatnya, menlindungi Agama Allah itu yang disampaikan Oleh Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW,

maka Para Ulama dan Para Mufti, menjalaskan tugas syiar suci itu...Maka amatilah bahawa bilamana SALAH LAKU SALAH LAKU dilakukan, dalam menguasai KUASA POLITIK, maka KUASA ALLAH SWT DIGUNAPAKAI bagi mengimbangi sesuatu yang mencabar itu, bagi menlindungi KERAJAAN NABI ALLAH ADAM A.S..

tugas hamba hanya jurutulis dan tidak lebih daripada itu...

BERITAHU HANTAR SURAT disempurnakan kerana ALLAH SWT Maha Mengetahui lagi Bijaksana mengaturkannya,

Maka kini tugas Rajilul Ghaib di Daratan, para sahabat, para wali, para ahli bait, menjalankan tugas dan peranannya melindungi dan menperkukuhkan Agama Suci Allah yang diturunkan bagi Ummat Manusia untuk keselamatan dan kesejahteraan bagi fasa-fasa perjalanan ROH seterusnya untuk bertemu dan dibicarakan dihadapan Allah SWT...

wassalllammuallaikum wrwt.    

Wed 11-Apr-2012 10:40
Posted by:Tengku Arian Kirana

4 comments:

Anonymous said...

Sesungguhnya manusia yang memerintah masa kini terlalu zalim disebabkan perkahwinan sihir. Maka biarkan ia bergolak dan terputus dengan sendirinya daripada kita mendapat kifarah allah akibat perbuatan kita yang membantu perilmuan dajjal terhadap manusia. Sesungguhnya kalam allah adalah benar dimana dajjal cuma tidak dapat mempengaruhi manusia itu apabila imannya kuat...

Anonymous said...

Dimanakan Kumpulan Tukang Tegur dan Kumpulan Timbang Tara.

Sedarkah tuan/puan semua pembaca Laman Pahang ... apakah Kifarah Allah.

Kepada yang dah tahu 'apakah kifarah Allah. Kenapa tidak berusaha untuk membayar dam?

Adakah terlalu susah untuk kita semua menerima bahawa ... kita ada amanah dan ada tugas.

Anonymous said...

Assalammualaikum.

bukan susah menerima tugas tapi amanat itu amat berat dipikul oleh itu harus dihapuskan dahulu petualang lama yang berada ditampuk itu maka baru berjalan kerajaan itu dengan lancar. Buat apa didukung barang yang lama tapi memudaratkan. Buat apa dikenangkan kebaikan yang lepas sesungguhnya itu tanggungjawab ia terhadap rakyat. Buat apa disimpan lagi ia kerana telah byk mengorbankan nyawa serta memporak perandakan kerajaan kita. Kalau nak dihitung sudah terlalu lama dan byk maka kalau mahu diubah biar dari sekarang supaya anak cucu terbela. Memang mereka tidak tahu tapi tugas amat berat. bukan senang mahu membetulkan brg yang salah maka jawapan nya......... ( Tepuk dada tanya selera yang mana kamu pilih ... skrg atau dahulu ). tidak menjadi cacat sekiranya pemimpin itu benar, tidak akan susah rakyatnya jikalau pemimpin itu tidak korupsi, akan aman negara itu sekiranya syiar islam dilakukan serta dijalankan.

lamanpahang said...

BUKAN SUSAH MENERIMA TUGAS TETAPI AMANAT ITU AMAT BERAT DIPIKIL oleh itu harus dihapuskan dahulu petualang lama yang berada ditampuk itu maka baru berjalan kerajaan itu dengan lancar. Buat apa didukung barang yang lama tapi memudaratkan. Buat apa dikenangkan kebaikan yang lepas sesungguhnya itu tanggungjawab ia terhadap rakyat. Buat apa disimpan lagi ia kerana telah byk mengorbankan nyawa serta memporak perandakan kerajaan kita. Kalau nak dihitung sudah terlalu lama dan byk maka kalau mahu diubah biar dari sekarang supaya anak cucu terbela. Memang mereka tidak tahu tapi tugas amat berat. bukan senang mahu membetulkan brg yang salah maka jawapan nya......... ( Tepuk dada tanya selera yang mana kamu pilih ... skrg atau dahulu ). tidak menjadi cacat sekiranya pemimpin itu benar, tidak akan susah rakyatnya jikalau pemimpin itu tidak korupsi, akan aman negara itu sekiranya syiar islam dilakukan serta dijalankan.
-------
Aku naik saksi tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Allah dan aku naik saksi sesungguhnya Nabi Muhammad itu adalah pesuruh Allah.